056.

I fredags förra veckan under träningen gjorde vi ett före-test om det i samband med träning skulle vara någon frågan om vi fått en hjärnskakning. Då detta nyss hänt i laget med en av våra bästa simhopperskor ville vår coach att vi alla skulle göra testet. Efter träningen åkte jag hem till Elli och Hana kom också dit. Vi kollade på That 70’s show och pratade och sedan gick vi och la oss hyfsat tidigt då Hana behövde gå upp vid sex för att volontärarbeta på ett sjukhus i Santa Maria (som jag nämnt tidigare måste alla juniors och seniors volontärarbeta 10 timmar per läsår). Jag och Elli somnade om och sedan när vi vaknade för andra gången vid elvatiden åkte vi till Surfside Donuts och köpte nutellafyllda donuts. Donuts må vara ljuvliga men Surfside Donuts är utsökta på en helt annan nivå. Surfside har haft öppet i en månad nu och deras donuts blir slutsålda innan stängningstid varje dag. När vi kom dit vid halv ett tiden fanns det ca 10 donuts kvar.

Jag stannade hos Elli under dagen och vi sju kom Kacee och hämtade upp oss och vi åkte till SLO och Sunset Drive In Cinema. Det kändes så sjukt amerikanskt och som ett måste att göra när jag bor här. Vi hade proppat Kacees baklucka med filtar och kuddar, fällde ner baksätet och såg Cinderella, så mysigt. Hon skjutsade sedan hem oss till Elli igen och jag stannade en natt till.

På söndagsmorgonen hämtade Kim och Olivia upp mig och vi droppade av Olivia för volleybollträning. Sedan åkte jag och Kim till SLO och jag köpte en skateboard. Jag och Elli har pratat om att lära oss skatea under tiden vi är här och sagt och gjort så blev det så. Jag köpt en Penny board, den större varianten som heter Nickel. Sedan åkte vi tillbaka till AG, åt lunch på en restaurang där Sara och Jessica jobbar (när man bor i en liten stad ser man folk man känner varje gång man är i stan) och sedan hämtade vi Olivia från träningen.

nickelFärgen jag köpte min Penny board i.

20150327-234429.jpgJag tog denna innan filmen började så att lite av omgivningen var synlig.

20150327-234447.jpgDen faktiska filmen i totalt mörker.

20150327-234459.jpgEn mysig kväll med ett bra sällskap!

Kommentera

