035.

Rutinerna börjar sätta sig och livet här i USA rullar på fortare än jag kunnat ana. Cross countryn fortsätter också varje dag. Konditionen börjar kännas bättre men mina knän har tyvärr börjat krångla så det blir ingen löpning för mig på onsdagar. Jag måste dock ändå komma på träningarna och göra styrka men träningen blir inte tråkigare för det. Förra onsdagen till exempel pratade jag och Griffin om Coachella (en musikfestival) medan vi isade våra knän respektive smalben (något de gör här om man har en skada eller liknande är att lägga en påse med is där det gör ont och låta den vara där i femton-tjugo minuter). Han har varit på Coachella de två senaste åren och jag hoppas att jag kommer ha möjlighet att få uppleva Coachella under tiden jag är här.

Igår när jag kom hem fanns det ett paket från Sverige på matbordet. Jag rev hastigt upp det och det innehöll lösgodis, två Lindh chokladkakor, separata brev från alla i min älskade familj, ”Veckorevyn”, ”SOLO” och ”Hänt Extra”. TACK! Jag vågar knappt äta godiset då det är så otroligt mycket godare än amerikanskt godis och jag vill inte att det ska ta slut.

20140923-220851.jpg

20140923-220902.jpg

Kommentera

