030.

Hela helgen, med undantag från då jag haft träning, har jag spenderat med värdfamiljen i Avila Beach där vi hyrde ett hus. Jag gillar Avila, det är en mysig liten by med söta små hus längs gatorna och sedan får vi inte glömma att det är precis vid vattnet. Något som dock är synd är att vattnet här är väldig kallt vilket gör att en badkruka som jag gärna stannar på torra land.

I lördags hade jag cross country träning på morgonen. Vi hade ett träningsrace på 2 Miles och jag lyckades på något vänster springa vilse. När alla sprungit klart fick vi våra tävlingskläder som vi faktiskt ska använda redan nästa lördag då första racet äger rum.

Efter träningen åkte vi tillbaka till Avila och gick till stranden och solade. På eftermiddagen skjutsade Ellis värdmamma henne till Avila och hon sov över hos oss och åkte hem på söndagsmorgonen. Vi kollade igenom det lilla utbudet av butiker, åt frozen yoghurt och solade.

Idag har det varit Labor Day vilket betyder att vi varit lediga. På morgonen hade jag träning och efter det skypade jag med mina fina föräldrar. På vägen hem från Avila åkte jag, Olivia och Kim förbi SLO och handlade träningskläder och löparskor. Först tänkte jag köra på svart men det slutade med att jag gick all in på färg. Jag köpte ett par chockrosa/neonorangea shorts, ett vitt/neonoranget linne och ett par chockrosa/neongula skor.

20140901-223729.jpg Avila Beach.

20140901-223703.jpg

20140901-223745.jpg

20140901-223717.jpg En gränd med söta små hus i pastellfärger.

20140901-223800.jpg En kväll åt vi middag på ett ställe där man ser havet genom borden.

20140901-223645.jpg Mina färgglada löparskor.

Kommentera

