022.

Det är lite läskigt ändå, hur snabbt den här tiden har gått. Speciellt nu på slutet. Det känns som att det blev sommarlov för tre veckor sedan men kalendern säger åtta och en halv. Om en dag, imorgon, sitter jag på planet mot USA. Det är så mycket som pågår i mitt huvud som jag inte kan sätta ord på. Nu görs allting en sista gång innan det är dags för mig att ge mig av. Ikväll äter jag min sista svenska middag, i natt sover jag sista gången i mitt rum och imorgon kramar jag mina nära och kära en sista gång på väldigt, väldigt länge.

20140808-002543.jpg

Kommentera

