020.

Packa packa och återigen packa. Det är vad denna dag består av. Imorgon ska jag träffa Skorpan och i övermorgon ska jag träffa Anna och jag känner inte att jag vill panikpacka dagen innan jag åker, så det är lika bra att göra det nu så har jag det gjort.

Dagen har dock inte bara bestått av packning, jag har faktiskt hunnit med att åka till Arlanda två gånger för olika avsked. Viktoria åkte till USA imorse och min bror åkte till Grekland under eftermiddagen. Konstigt nog var det inte jättejobbigt att säga hej då, jag tror det beror på att hela utbytesåret ännu känns så overkligt. Jag tror inte att jag kommer förstå vad jag faktiskt gett mig in på förrän jag sitter där, helt ensam på det sista flyget och ska landa för att för första gången träffa min värdfamilj.

20140805-144403.jpg

Vickan, Vickans bror Martin, Martins sambo Elin och jag på väg till Arlanda imorse.

Kommentera

