019.

I söndags hade jag min avslutningsmiddag med sällskap av fina vänner. En del från klassen har jag inte sett under hela sommaren så det kändes skönt att hinna träffas en sista gång. Som tur var blev det inte ett sista hej då till alla, några kommer jag hinna träffa igen innan jag åker om en vecka (!!!)

Trots regn- och åskoväder tidigare på dagen kunde vi sitta ute.

Muffins i USAs färger.

Ellen, Carro och Vickan (kolla hennes blogg, hon ska också till USA).

Jag tycker att det blev en lyckad kväll med många skratt men också emotionella stunder. Det går inte riktigt att förstå att jag inte kommer träffa dessa människor en enda gång under tio månader. Ni är så himla fina allihopa, jag kommer sakna er!

Kommentera

