017.

Idag fanns ett brev från STS i brevlådan. Jag kunde inte komma på vad det kunde vara men när jag öppnade brevet så var det mina flygbiljetter. Förvånad över att de kom så tidigt blev jag eftersom Petter i ett tidigare mail skrivit ”Flygbiljetterna kommer per post ca två veckor innan avresa.”. Sedan insåg jag att det faktiskt inte är längre än två veckor innan jag åker, det känns så overkligt.

För tre timmar sedan Skypade jag med min värdmamma och värdbror. Det krånglade lite i början men efter ungefär 45 minuter så fungerade det. Jag var nervös innan men det släppte efter ett tag. Det var bara min värdmamma som pratade men min värdbror sa lite grejer till henne som hon senare sa till mig, som att han ville ta med mig till Disneyland, så himla söt. Vi pratade inte så länge men vi ska Skypa igen nästa vecka så det känns roligt.

Kommentera

