016.

Igår började jag tänka på vad jag gjort under detta sommarlov och insåg att det inte är en enda dag jag bara varit hemma och slappat. Med endast 17 dagar kvar i Sverige har jag inte tid att slösa bort dagar hit och dit, så min sommar 2014 får helt enkelt bli sammanfattad som händelserik.

I morse var jag hos en fin vän vid namn Amanda som ska boarda sitt plan till USA om bara några timmar. Det blev sista gången vi sågs på ett år men det blev faktiskt inte jättejobbigt att säga hej då. Vi vet att vi båda två har ett extremt roligt och utvecklade år framför oss. Nu är det bara att låta äventyret börja och jag är så himla glad att jag får dela den här upplevelsen med henne.

Efter att jag var hos Amanda drog jag en sväng förbi centrum och låste upp mobilen. Nu ska jag och mamma in till stan för att fixa presenter till min värdfamilj.

20140723-122208.jpg

Kommentera

