015.

Jag har inte skrivit på ett tag vilket beror på att jag försöker ta till vara på den svenska sommaren och den sista tiden jag har kvar i Sverige. Allt stort för USA är fixat, jag var på den amerikanska ambassaden för ungefär en och en halv vecka sedan och visumet trillade ner i brevlådan två dagar efter besöket. Det enda som är kvar nu är småsaker som att låsa upp mobilen så att den förhoppningsvis fungerar i USA.

Idag är det 25 dagar till min avresa och för två dagar sedan låg ett mail från Petter och väntade i min inbox. Han skrev att min avresa nu är bekräftad och han skickade med mitt flygschema. Det preliminära datumet blev det slutgiltiga. På morgonen den 9 augusti lämnar jag Arlanda och Sverige.

20140715-203516.jpg20140715-203525.jpg20140715-203533.jpg

 

 

3 thoughts on “015.

  1. Hej!
    Jag kommer också att åka ifrån Arlanda den 9:onde Augusti! Så vi flyger ihop! ^^
    Men hur ser ditt flygschema ut senare? Jag ska nämligen sova en natt på ett hotell och är fundersam på om någon annan gör det? Kram!

  2. Hej! Undrar lite snabbt bara;
    Har sett på andra bloggar att utbytesår i USA kostar ca 100000kr. Hur gjorde du för att få ihop pengar? Hur mycket innan resan började du spara?
    Tacksam för svar! 🙂

    • Hej Elina!
      Jag har haft turen att ha ett par föräldrar som velat att jag ska ta den här chansen man bara får en gång i livet så det är faktiskt de som står för kostnaden.

Kommentera

