008.

Imorgon är det fredag men inte vilken fredag som helst, det är nämligen fredagen då vi STSare åker till Göteboooorg! Vi har pratat lite om resan på Facebook-gruppen så vi verkar bli ett gäng som åker samma tåg ner till Götet, gött!

Jag har under dagen planerat och fixat det mesta inför resan, allt måste vara packat och klart innan skolan imorgon. Tågbiljetterna är utprintade och packlistan klar, själva packningen går dock sämre… Det här med packning är inte min grej. Det blir alltid för mycket eller för lite och jag undrar hur det kommer se ut i augusti när jag ska packa inför ett helt år.

Imorgon är även dagen då jag kramar om Vilma, en saknad norrbottning som jag inte träffat på 317 dagar. Tyvärr kommer vi inte hinna umgås speciellt länge eftersom mitt tåg rullar söderut redan vid ett. Något som kommer bli jobbigt är att jag inte vet om jag efter morgondagen kommer träffa Vilma på en månad eller ett år. Det beror helt på hur vår respektive sommar ser ut så jag kan alltså behöva säga mitt första hejdå innan USA redan imorgon.

Jag är trots det helt säker på att morgondagen kommer bli grym och jag ser fram emot att det ska bli fredag!

Kommentera

