007.

Här kommer den vanliga hederliga exchange challenge. Inte för att jag vet hur mycket till ”challenge” det här är men here we go.

Vilket land ska du åka till?

USA

Vilken organisation reser du med?

STS

Hur/var skulle du helst vilja bli placerad?

Eftersom jag redan har fått min placering i Kalifornien så är jag 100% inställd på det nu.

Har du fått familj eller gjort stat / region-val?

Jag har fått familj i Arroyo Grande. Jag gjorde inget delstatsval då jag kände att det var viktigast att få en familj som passar mig.

Kommer du åka på något förberedelseläger?

Ja, den 16-18 maj i Göteborg.
 
Vad ser du mest fram emot?

Att prata engelska hela dagarna, high school spirit, testa nya sporter, lära känna min värdfamilj och träffa nya vänner, prom och graduation. En hel del alltså haha, det är säkert massor med mer också men det här var det första som kom upp i huvudet.

Vad fruktar du mest?

Att jag inte kommer trivas.

Vill du prova någon ny sport?

Jag ville testa cheerleading men tyvärr sa min v-mamma att uttagningarna till det inför nästa år redan har varit :// Lite synd men jag är också väldigt sugen på volleyboll och hoppas på att kunna få testa det under mitt år.

Vad kommer du sakna mest?

Familjen, släkten, vännerna, Marabou, plockgodiset och kollektivtrafiken.

I USA, kommer du åka på en resa arrangerad av organisationen?

Jag har väldigt länge varit taggad på Hawaii men med tanke på vart jag hamnade vet jag inte om jag kommer göra det, vi får se helt enkelt.

Namnge tre platser du vill besöka i ditt land:

Los Angeles, San Fransisco och Indio (Coachella)

Tror du att det kommer att bli ett bra år?

Som många säger, året blir vad man gör det till! Jag tror och hoppas att det kommer bli ett toppenår och jag kommer göra allt i min makt för att det ska bli det.

3 thoughts on “007.

  1. Hoppas att du inte hade något emot, men kopierade denna! 😀 Vad härligt att du ska till kalifornien! vad heter staden du ska till? känns allt bra med familjen osv? 🙂 Jag ska själv till Kirklin, Indian. Det är en väldigt liten stad men tror det kommer bli helt fantastiskt! 😀

    • Nej då, det är lugnt!
      Jag ska till en stad som heter Arroyo Grande, en stad som ligger vid kusten nästan precis mellan Los Angeles och San Fransisco 😀
      Just nu känns allt jättebra med familjen, vi har en del mailkontakt så det är kul 🙂
      Åh vad roligt! Ja precis, jag tror det blir bra vart man än kommer 🙂
      Har du förresten lust att göra ett länkbyte?
      Ha det så bra, kram 🙂

      • Så ledsen för sent svar! Fick ingen avisering konstigt nog… 😦
        Bra att allt känns fint med familjen i alla fall! Min familj känns också jättebra än så länge 😀 Vi har precis som ni mailat med varann. Har ni skypat? Jag vill absolut göra länkbyte med dig! 😛 Fixar den så snart jag skrivit klart detta, hahah!
        KRAM

Kommentera

