006.

När jag fick min placering i Arroyo Grande skrev en tjej i fb-gruppen att det är en utbytesstudent från Sverige som är där nu. Jag trodde först hon menade att denna tjej var i Kalifornien men efter ett par dagars läsande insåg jag Jeanna som hon heter bor i just Arroyo Grande. Jag läser nu hennes blogg dagligen och det är nog den bästa förberedelsen jag kan få, att läsa om någon som är i samma situation som jag kommer vara i nästa år och som dessutom är i exakt samma stad som jag ska till.
Jag blir så sugen på att åka när jag läser om hur underbart bra det vekar vara där borta men det är bara att hålla ut här hemma ett par månader till och sen bär det iväg!

Om ni förresten vill läsa Jeannas blogg har ni den HÄR

Kommentera

