005.

Arroyo Grande High School heter skolan jag kommer gå på under mitt år, eller det kortare alternativet AGHS. Det känns som ett typiskt high school då planer för tennis, baseball, american football, softball med mera finns på skolområdet. Det är en skola med drygt 2000 elever, vilket jag inte riktigt får ihop i huvudet då det bor ungefär 17000 invånare i hela staden. Kan verkligen 2000 invånare i staden vara ett spann på fyra år? I alla fall, skolfärgerna är guld och blå vilket jag blev extremt taggad av när jag läste pga snygga graduation-kläder (vet dock inte än om jag kommer bli senior men man kan alltid hoppas, och ja, jag taggar in i minsta lilla detalj).

Något som jag tyckte var lite roligt när jag sökte upp mitt High School var att Zac Efron har gått där. Så nu får jag se hur miljön för honom var då han växte upp.

Jag har även fått mitt preliminära avresedatum, 9 augusti. Detta gör att jag nästan känner hur dagarna bara tickar iväg. Det skrämmer mig faktiskt lite hur kort tid det är kvar tills jag ska ta det där klivet på planet och slänga mig ut i det okända.

20140406-190851.jpg

One thought on “005.

Kommentera

