002.

JAG HAR FÅTT VÄRDFAMILJ!!!

I lördags fick jag ett mail från min Local Coordinator men jag vågade inte tro att jag verkligen fått placering då jag inte hört något från STS. Idag ringde jag Sabina på Stockholmskontoret vid tolvtiden för att fråga om allt verkligen stämde och hon sa att Petter på Göteborgskontoret skulle ringa senare på dagen och informera om min placering. Tre timmar senare ringde Petter och berättade att jag ska till en stad som heter Arroyo Grande i Kalifornien!! Jag har en värdmamma som heter Kim, en värdpappa som heter Toby, en värdsyster född 2002 som heter Olivia, en värdbror född 2007 som heter Luke samt två hundar, tre katter och tre hästar.

Jag berättar mer om skolan och lite mer om familjen i ett senare inlägg.

Jag är så himla spänd på att åka, det känns som att de här fyra månaderna kommer gå riktigt långsamt men snart är det dags att åka och då kommer jag vara mer än redo!

20140325-182243.jpg

20140325-182324.jpg

8 thoughts on “002.

  1. Hej Sofia 🙂 Såg din kommentar på min blogg. Såklart kan vi göra ett länkbyte, finns bara så himla många som har blogg i vår grupp på facebook så hinner inte alltid med alla hahah. Vad kul att du också ska till till Kalifornien! Jag ska till San Diego, så det är inte så nära dig kanske, haha. Men det ska bli jätte kul att få läsa om ditt år där och jämföra hur vi har det och upplever allt i CA 😀 kram!

  2. Sv: Absolut! Länkar dig direkt! 🙂

    Gud så roligt att du fått din placering!! Kalifornien är underbart! Har du varit där förut? 🙂 Har släkt i L.A. så har varit där många gånger. Tror du kommer älska det!!

    Kram

    • Jag åker inte som utbytesstudent, haha. Jag ska nämligen flytta dit permanent 🙂 Men jag älskar att vara i kontakt med folk som ska åka och det är därför jag gör länkbyten och är med i gruppen på fb hahaha. Jag har varit där många gånger och har också släkt där 😀 So I love it! kram

    • I Kalifornien har jag inte varit, åh vad roligt att höra! Jag är så positivt inställd och blir ännu mer taggad när folk pratar om hur bra det är där 😀

Kommentera

